Kamil92 - 2009-05-05 19:26:30

Wszystko co Wazne :D

Wersja 0.3.1 zostanie wgrana na wszystkie serwery ikariam.pl 13 maja w czwartek.

Przypominam o ważnych informacjach:

1. Proszę pamiętać, aby w ty dniu nie transportować dużych ilości surowców, gdyż w czasie transportu znikną.

2. W czasie aktualizacji znikną również stare wiadomości. Będą one niedostępne przez ok 12 - 15 godzin. Wiadomości pojawią się ok 6 rano następnego dnia. Jeśli macie ważne wiadomości proszę je na wszelki wypadek zanotować.

Proszę tę informacje przekazać wszystkich znajomym i kolegom.

W czasie aktualizacji serwery będą niedostępne przez ok 30 minut - proszę nie zgłaszać problemów z zalogowaniem się :)

Nie wiemy jeszcze o której godzinie jest planowana aktualizacja. Gdy ją poznam od razu poinformuję o tym.



Oto zmiany w najnowszej wersji:

    * Nowość - Lista budowy: Gracze z kontem premium mogą stworzyć kolejkę budowy tylko z czterema budynkami. Budynki będą budowane jeden po drugim.
      Budynek z listy może być anulowany w każdej chwili. Koszty budowy danego budynku zostaną wzięte z twojego konta w chwili rozpoczęcia budowy.
    * Nowość - Widok konta premium został całkowicie przebudowany. Teraz zawiera więcej informacji, np. na jak długo wystarczy zapasu wina w danym mieście.
    * Nowość - Traktaty militarne: Kontakty militarne od teraz są nazywane "Prawami Garnizonowymi".
    * Nowość - Okupacja: Gracze mogą okupować inne miasta i użyć go jako przyczółka dla przyszłych misji. Jednakże jednostki pobierają podwójne koszty utrzymania, tak samo jak przy innych misjach. Jeśli będziesz rabował wykorzystując przyczółek, okupowane miasto otrzyma 10% zrabowanych surowców.
      Gracz może okupować tyle miast, jaki jest poziom jego pałacu. Jednakże okupowane miasta mogą być również wykorzystywane jako przyczółek przez sojusz.
    * Nowość - nieograniczony czas stacjonowania armii i floty w sojuszu, okupowanych miastach i miastach okupowanych przez sojuszniczych graczy
    * Nowość - "Minutnik w pasku" - wskaźnik. Minutnik odlicza jak dużo czasu zostało do zakończenia danej budowy w danym mieście
    * Nowość - Nowa grafika wysp: Jest pięć różnych kształtów wysp w widoku wyspy, które odpowiadają mapie świata.
    * Nowość - Widok wyspy przebudowany: Zablokowany porty, bitwy i okupowane miasta są teraz pokazywane. Jest to widoczne dla wszystkich graczy, którzy posiadają miasto na danej wyspie lub odpowiednio ktoś z sojuszu posiada miasto na danej wyspie.
    * Nowość - Prawa Garnizonowe: Jeśli gracz ma prawa garnizonowe z miastem innego gracza, może tam stacjonować swoim wojskiem i użyć tego miasta jako przyczółka.
    * Nowość - Więcej Rankingów: Są trzy nowe kategorie rankingów, jednakże nie są wliczane do całkowitego rankingu.
      Punkty ofensywy: Punkty dostajesz za każdą zniszczoną jednostkę przez Twoje atakujące wojska.
      Punkty obrony: Punkty dostajesz za każdą zniszczoną jednostkę przez Twoje broniące wojska.
      Ranking handlowy: Za każdą udaną transakcję przez bazar otrzymasz punkty.
      Aby pozwolić nowym graczom na dobry wynik, punkty z tych rankingów są zależne czasowo, np. im więcej minęło czasu od bitwy lub transakcji, tym mniej punktów zostanie obcięte.
    * Nowość - Archiwum: Możesz wiecznie przechowywać raport wojenny, raport szpiegowski lub wiadomość za cenę 1 Ambrozji. Archiwum ma pojemność 1000 wiadomości.
    * Nowość - Skład nadchodzących flot: Za 1 Ambrozję gracz może zdobyć więcej informacji o kosztach nadchodzącej armii/flocie
    * Nowość - Notatki: Poprzez menu "Notatki" możesz teraz zanotować tekst twojego wyboru z ograniczeniem 127 znaków. Tekst ten jest przechowywany przez czas nieokreślony. Możesz zapisać więcej tekstu, jeśli posiadasz konto premium (8192 znaki).
    * Nowość - Bazowa pojemność została poprawiona. Teraz jest to 1500 (jednostek) każdego surowca.
    * Bugfix - Czasem w oknie doradcy militarnego były pokazywane złe współrzędne.
    * Bugfix - Czasem wiadomości pisane z podglądu flot handlowych trafiały do złego odbiorcy, gdy wojska wracały z grabieży.
    * Bugfix - Odliczanie czasu zakończenia badania było nie pokazywane w akademii, jeśli w mieście nie miałeś naukowca, nawet gdy w innych miastach byli naukowcy.
    * Bugfix - Naprawiono błędy oznaczenia w Ambasadzie pod IE6
    * Bugfix - Naprawiono błąd grabieży, który pojawiał się, gdy miasto docelowe było miastem stacjonowania sojuszniczych flot do obrony
    * Bugfix - Akceptacja dobra traktatu dóbr kulturowych nawet jeśli nie masz wolnego miejsca w muzeum.



A oto dodatkowe informacje dotyczące wersji 0.3.1 (odnośnie Testserwera):

    * Testserwer http://test.ikariam.org/ zostanie zaktualizowany do najnowszej wersji jutro w ciągu dnia.
    * Nie będzie speedserwera dla wersji 0.3.1.
    * Nie ma dokładnej daty wprowadzenia te wersji.
    * Pamiętajcie o tym, że bugi zgłaszamy w języku angielskim w odpowiednim dziale na forum Ikariam.org: http://board.ikariam.org/index.php?page … oardID=224



Zapraszam do dyskusji o: Wersji 0.3.1

Wszelkie informacje będą się pojawiać w tym temacie.


Wazne linki co do wersji :D

http://board.ikariam.pl/index.php?page= … adID=53935 -- Dyskusja na jej temat :D

http://board.ikariam.pl/index.php?page= … adID=53934 -- Ważne informacje co do wgrania nowej wersji :D

Proszę Was o wyrażanie swoich opinii na temat nowej wersji ;p
Jak cos wyczytacie to podzielcie sie z tym :D

Pozdrawiam Kamil92 :D

izolda - 2009-05-05 19:49:40

trzeba będzie się znowu przyzwyczajać :/  zwłaszcza do tych okupacji itp.   :D

ozzy_86 - 2009-05-06 06:19:05

No trochę szybko od ostatniej aktualizacji jest nowa no ale co zrobić trzeba się z tym zmierzyć :D

Kamil92 - 2009-05-06 09:28:27

Heeh mi sie podoba okupacja :D Mam obok siebie kilku szaraków więc będzie fajnie :D

Wyczytaliscie jeszcze cos ciekawego ??;p;p:P

wawrzus - 2009-05-06 10:23:01

pomysl taki mam skoro pozna okupowac tyle miast ile masz rozbudowany palac to nie potrzebne lotki dlatego ze normalnie lotka jest przenosna i nie ma z niej dobrych zyskow ale jesli zainwestuje sie w rozbudowe palacu i zamiast stawiac lotke okupoje sie miasto to ma sie w ciul miast co zarabiaja plus lotka tylko problem ze rozbudowa kosztuje u mnie na przyklad potrzebuje 270k drewna i po 90k innych wiec troche:)

izolda - 2009-05-07 14:36:47

hehe gorzej jak komuś się zachce okupować Wasze miasta ;)

Kamil92 - 2009-05-07 19:21:12

Iza nie strasz ;p

wawrzus - 2009-05-08 06:46:35

a niech okupuja jak przyszli to i pojda :P a wlasnie wie ktos moze co sie stanie jak bede okupowal komos miasto a nagle zrezygnuje z niego kolonia przestanie istniec?

poza tym kolejny myk na farmy szpieguje sie kogos dobrze rozbudowanego zajmuje jego miasto wysyla zawuja mu surowce i likwiduje sie miasto i tak do nastepnego tylko po duzo surek musza miec:)

Ledzinks aka Elo Yo Go - 2009-05-08 09:18:17

wawrzus napisał:

a niech okupuja jak przyszli to i pojda :P a wlasnie wie ktos moze co sie stanie jak bede okupowal komos miasto a nagle zrezygnuje z niego kolonia przestanie istniec?

moim zdaniem nie bedzie mogl usunac takiej koloni bo to bedzie jako akcja a jak sa jakies akcje zwiazane z miastem to nie da sie go usunac tak samo jak nawet flote sie wysyla ze swojej koloni to mozna ja dopiero usunac jak wyladuje. tak mi sie zdaje.

wawrzus - 2009-05-08 11:24:05

wlasnie bo np. jak mi ktos zajmie miasto i bedie chcial porzucic  to ono raczej do mnie nie wroci?:P co nie:(

Ledzinks aka Elo Yo Go - 2009-05-08 11:26:01

chyba nie ;p

izolda - 2009-05-13 14:05:52

zajebista jest ta okupacja i stacjonowanie woja u sojusznika też :D

ozzy_86 - 2009-05-14 04:00:10

Trochę mi się nie podobają teraz te wyspy takie są jakieś ja nie wiem no ale nic, musze zobaczyć jak to wygląda z okupacją :D

jolantaostr - 2009-05-14 05:19:33

a ja wiem jak wygladaja jak gdzies jest okupacja:P

izolda - 2009-05-14 11:26:17

i widać gdzie jest port zablokowany i gdzie toczą się akurat bitwy :D

www.laptoptbakugan.pun.pl www.psieranczo.pun.pl www.zakonrycerzysolamnijski.pun.pl www.forumzarzadzanie.pun.pl www.sbs.pun.pl