Kamil92 - 2009-05-05 19:26:30 |
Wszystko co Wazne :D
Wersja 0.3.1 zostanie wgrana na wszystkie serwery ikariam.pl 13 maja w czwartek.
Przypominam o ważnych informacjach:
1. Proszę pamiętać, aby w ty dniu nie transportować dużych ilości surowców, gdyż w czasie transportu znikną.
2. W czasie aktualizacji znikną również stare wiadomości. Będą one niedostępne przez ok 12 - 15 godzin. Wiadomości pojawią się ok 6 rano następnego dnia. Jeśli macie ważne wiadomości proszę je na wszelki wypadek zanotować.
Proszę tę informacje przekazać wszystkich znajomym i kolegom.
W czasie aktualizacji serwery będą niedostępne przez ok 30 minut - proszę nie zgłaszać problemów z zalogowaniem się :)
Nie wiemy jeszcze o której godzinie jest planowana aktualizacja. Gdy ją poznam od razu poinformuję o tym.
Oto zmiany w najnowszej wersji:
* Nowość - Lista budowy: Gracze z kontem premium mogą stworzyć kolejkę budowy tylko z czterema budynkami. Budynki będą budowane jeden po drugim. Budynek z listy może być anulowany w każdej chwili. Koszty budowy danego budynku zostaną wzięte z twojego konta w chwili rozpoczęcia budowy. * Nowość - Widok konta premium został całkowicie przebudowany. Teraz zawiera więcej informacji, np. na jak długo wystarczy zapasu wina w danym mieście. * Nowość - Traktaty militarne: Kontakty militarne od teraz są nazywane "Prawami Garnizonowymi". * Nowość - Okupacja: Gracze mogą okupować inne miasta i użyć go jako przyczółka dla przyszłych misji. Jednakże jednostki pobierają podwójne koszty utrzymania, tak samo jak przy innych misjach. Jeśli będziesz rabował wykorzystując przyczółek, okupowane miasto otrzyma 10% zrabowanych surowców. Gracz może okupować tyle miast, jaki jest poziom jego pałacu. Jednakże okupowane miasta mogą być również wykorzystywane jako przyczółek przez sojusz. * Nowość - nieograniczony czas stacjonowania armii i floty w sojuszu, okupowanych miastach i miastach okupowanych przez sojuszniczych graczy * Nowość - "Minutnik w pasku" - wskaźnik. Minutnik odlicza jak dużo czasu zostało do zakończenia danej budowy w danym mieście * Nowość - Nowa grafika wysp: Jest pięć różnych kształtów wysp w widoku wyspy, które odpowiadają mapie świata. * Nowość - Widok wyspy przebudowany: Zablokowany porty, bitwy i okupowane miasta są teraz pokazywane. Jest to widoczne dla wszystkich graczy, którzy posiadają miasto na danej wyspie lub odpowiednio ktoś z sojuszu posiada miasto na danej wyspie. * Nowość - Prawa Garnizonowe: Jeśli gracz ma prawa garnizonowe z miastem innego gracza, może tam stacjonować swoim wojskiem i użyć tego miasta jako przyczółka. * Nowość - Więcej Rankingów: Są trzy nowe kategorie rankingów, jednakże nie są wliczane do całkowitego rankingu. Punkty ofensywy: Punkty dostajesz za każdą zniszczoną jednostkę przez Twoje atakujące wojska. Punkty obrony: Punkty dostajesz za każdą zniszczoną jednostkę przez Twoje broniące wojska. Ranking handlowy: Za każdą udaną transakcję przez bazar otrzymasz punkty. Aby pozwolić nowym graczom na dobry wynik, punkty z tych rankingów są zależne czasowo, np. im więcej minęło czasu od bitwy lub transakcji, tym mniej punktów zostanie obcięte. * Nowość - Archiwum: Możesz wiecznie przechowywać raport wojenny, raport szpiegowski lub wiadomość za cenę 1 Ambrozji. Archiwum ma pojemność 1000 wiadomości. * Nowość - Skład nadchodzących flot: Za 1 Ambrozję gracz może zdobyć więcej informacji o kosztach nadchodzącej armii/flocie * Nowość - Notatki: Poprzez menu "Notatki" możesz teraz zanotować tekst twojego wyboru z ograniczeniem 127 znaków. Tekst ten jest przechowywany przez czas nieokreślony. Możesz zapisać więcej tekstu, jeśli posiadasz konto premium (8192 znaki). * Nowość - Bazowa pojemność została poprawiona. Teraz jest to 1500 (jednostek) każdego surowca. * Bugfix - Czasem w oknie doradcy militarnego były pokazywane złe współrzędne. * Bugfix - Czasem wiadomości pisane z podglądu flot handlowych trafiały do złego odbiorcy, gdy wojska wracały z grabieży. * Bugfix - Odliczanie czasu zakończenia badania było nie pokazywane w akademii, jeśli w mieście nie miałeś naukowca, nawet gdy w innych miastach byli naukowcy. * Bugfix - Naprawiono błędy oznaczenia w Ambasadzie pod IE6 * Bugfix - Naprawiono błąd grabieży, który pojawiał się, gdy miasto docelowe było miastem stacjonowania sojuszniczych flot do obrony * Bugfix - Akceptacja dobra traktatu dóbr kulturowych nawet jeśli nie masz wolnego miejsca w muzeum.
A oto dodatkowe informacje dotyczące wersji 0.3.1 (odnośnie Testserwera):
* Testserwer http://test.ikariam.org/ zostanie zaktualizowany do najnowszej wersji jutro w ciągu dnia. * Nie będzie speedserwera dla wersji 0.3.1. * Nie ma dokładnej daty wprowadzenia te wersji. * Pamiętajcie o tym, że bugi zgłaszamy w języku angielskim w odpowiednim dziale na forum Ikariam.org: http://board.ikariam.org/index.php?page … oardID=224
Zapraszam do dyskusji o: Wersji 0.3.1
Wszelkie informacje będą się pojawiać w tym temacie.
Wazne linki co do wersji :D
http://board.ikariam.pl/index.php?page= … adID=53935 -- Dyskusja na jej temat :D
http://board.ikariam.pl/index.php?page= … adID=53934 -- Ważne informacje co do wgrania nowej wersji :D
Proszę Was o wyrażanie swoich opinii na temat nowej wersji ;p Jak cos wyczytacie to podzielcie sie z tym :D
Pozdrawiam Kamil92 :D
|
izolda - 2009-05-05 19:49:40 |
trzeba będzie się znowu przyzwyczajać :/ zwłaszcza do tych okupacji itp. :D
|
ozzy_86 - 2009-05-06 06:19:05 |
No trochę szybko od ostatniej aktualizacji jest nowa no ale co zrobić trzeba się z tym zmierzyć :D
|
Kamil92 - 2009-05-06 09:28:27 |
Heeh mi sie podoba okupacja :D Mam obok siebie kilku szaraków więc będzie fajnie :D
Wyczytaliscie jeszcze cos ciekawego ??;p;p:P
|
wawrzus - 2009-05-06 10:23:01 |
pomysl taki mam skoro pozna okupowac tyle miast ile masz rozbudowany palac to nie potrzebne lotki dlatego ze normalnie lotka jest przenosna i nie ma z niej dobrych zyskow ale jesli zainwestuje sie w rozbudowe palacu i zamiast stawiac lotke okupoje sie miasto to ma sie w ciul miast co zarabiaja plus lotka tylko problem ze rozbudowa kosztuje u mnie na przyklad potrzebuje 270k drewna i po 90k innych wiec troche:)
|
izolda - 2009-05-07 14:36:47 |
hehe gorzej jak komuś się zachce okupować Wasze miasta ;)
|
Kamil92 - 2009-05-07 19:21:12 |
Iza nie strasz ;p
|
wawrzus - 2009-05-08 06:46:35 |
a niech okupuja jak przyszli to i pojda :P a wlasnie wie ktos moze co sie stanie jak bede okupowal komos miasto a nagle zrezygnuje z niego kolonia przestanie istniec?
poza tym kolejny myk na farmy szpieguje sie kogos dobrze rozbudowanego zajmuje jego miasto wysyla zawuja mu surowce i likwiduje sie miasto i tak do nastepnego tylko po duzo surek musza miec:)
|
Ledzinks aka Elo Yo Go - 2009-05-08 09:18:17 |
wawrzus napisał:a niech okupuja jak przyszli to i pojda :P a wlasnie wie ktos moze co sie stanie jak bede okupowal komos miasto a nagle zrezygnuje z niego kolonia przestanie istniec?
moim zdaniem nie bedzie mogl usunac takiej koloni bo to bedzie jako akcja a jak sa jakies akcje zwiazane z miastem to nie da sie go usunac tak samo jak nawet flote sie wysyla ze swojej koloni to mozna ja dopiero usunac jak wyladuje. tak mi sie zdaje.
|
wawrzus - 2009-05-08 11:24:05 |
wlasnie bo np. jak mi ktos zajmie miasto i bedie chcial porzucic to ono raczej do mnie nie wroci?:P co nie:(
|
Ledzinks aka Elo Yo Go - 2009-05-08 11:26:01 |
chyba nie ;p
|
izolda - 2009-05-13 14:05:52 |
zajebista jest ta okupacja i stacjonowanie woja u sojusznika też :D
|
ozzy_86 - 2009-05-14 04:00:10 |
Trochę mi się nie podobają teraz te wyspy takie są jakieś ja nie wiem no ale nic, musze zobaczyć jak to wygląda z okupacją :D
|
jolantaostr - 2009-05-14 05:19:33 |
a ja wiem jak wygladaja jak gdzies jest okupacja:P
|
izolda - 2009-05-14 11:26:17 |
i widać gdzie jest port zablokowany i gdzie toczą się akurat bitwy :D
|