pawel3 - 2009-09-06 10:51:18 |
Możecie komentować pod tym postem
W nowej wersji na 1 rzut oka naproawiono bugi z wojskiem i zmieniono o 360 stopni walki, wojsko itd. EKO jest bez zmian.
tak wygląda bitwa:
 nie ma paseczka, ilości woja nic. tak wygląda RW ogolne.
 tez nic nie widać.
a tak RW szczegółowe:

widzimy 2 rzadki woja, murek, rezerwę i patrzymy o co tu chodzi? Trzeba rozwalić mur żeby weszło wojo co będzie dalej? zobaczymy
2 runda:

dotyczace min jednostek.... ;/ potaniały
http://img32.imageshack.us/img32/2692/woja.jpg
Statki podrożały http://img512.imageshack.us/i/statki.jpg/ - statki handlowe kosztują wszędzie tyle samo - okręty....., mają sakramenckie koszty utrzymania !!! podwodny 70zł. parowy taran 90zł, moździerz.... 130zł - limit wojsk w mieście ograniczany pojemnością garnizonu zależny od poziomu ratusza.
- spadek kosztów utrzymania wojska naziemnego - poziomy koszar i stoczni wymagane do konstrukcji jednostek zostały obniżone
- statki handlowe kosztują wszędzie tyle samo - okręty.....ratuuunku, mają sakramenckie koszty utrzymania !!! podwodny 70zł. parowy taran 90zł, moździerz.... 130zł - limit wojsk w mieście ograniczany pojemnością garnizonu zależny od poziomu ratusza.
Z tego co zrozumiałem z postów i screen'ów oznacza to ilość możliwego do zgromadzenia wojska w samym mieście - czyli chronionego za murami. Więc jeżeli tą ilość się przekroczy, to wojsko rozlokuje się przed murami i wrazie czego walczy na przedpolu - tak to zrozumiałem, bo tak to wynika z postów - nic tu od siebie wymyślonego nie dodałem. - wejście do miasta dopiero po pokonaniu muru, który odzyskuje swoje znaczenie - samymi hoplami go nie zdobędziecie
- koniec farmienia ikerów 2-3 jednostkami - zabije je mur (o ile będzie u ikerów nadal sprawował swoją funkcję, a pewnie będzie) - u obrońcy w pierwszej linii obrony jest mur, który w miarę postepu ataku przeciwnika (jesli ten ma odpowiedznie jednostki) systematycznie traci wartość obronną. Dopiero po jego zniszczeniu do walki w pierwszej linii przystępuje formacja obronna czyli hoplici, potem cała reszta - czyli jednostki w czasie walki "przesuwają się" systematycznie coraz bliżej pierwszej linii uzupełniając te stracone. - wojsko ma zróżnicowaną siłę i precyzję ataku - osobną do walki z bliska i osobną z daleka
- każda jednostka ma swoją "wagę" - coś na wzór ilości miejsca zajmowanego na transportowcach - która oznacza ile danego typu jednostek może zmieścić się na polu walki (w podziale na poszczególne miejsca i w kolejnych liniach ataku/obrony). Co się nie mieści wypada przed mur u obrońcy, a u atakującego stoi w rezerwie - żyrokoptery walczą tylko z jednostkami powietrznymi (balony), jeżeli przeciwnik nie ma jednostek powietrznych to obecność żyro nie wpływa na walkę - balony w pierwszej kolejności atakują artylerię wroga burzącą nasz mur, więc zyskują w obronie...ale mogą być zestrzelone przez żyro!! - jednostki w czasie bitwy tracą swoją wytrzymałość, ale mogą ją odzyskać przez lekarzy i kucharzy, w zależności od przyznanych im możliwym i dla nich specyficznych punktom regeneracji. Teraz moje domniemywanie - być może jednostki po wyczerpaniu amunicji będą wracać na zaplecze frontu w celu jej doładowania i potem wrócą na pole walki (??) - być może trzeba będzie przeprosić się z gigantami (o żyro już pisałem) - na wyspach są cuda - żeby je "zmotywować" do działania trzeba mieć w mieście świątynię, a w niej kapłanów. Po osiągnięciu dostatecznego poziomu hmm...wiary będzie można dany cud "przymusić" do zadziałania. W zależności od poziomu światyni będzie można ulokować w niej odpowiednią ilość kapłanów do szybszego wzrostu wiary. Cuda będzie można rozbudowywać, żeby zwiększyć ich bonus (który ma niby trwać do 2 godzin, a potem nastepuje 20godz. przerwa). Cud rozbudowuje się na wyższy lvl wpłacając dobra luksusowe, których na danej wyspie NIE MA... Cud budują wszyscy gracze z wyspy...jeśli chcą...no heca, bo teraz nie można się doprosić na rozbudowę kopalń...
- teatr na wyspie służy jako wewnętrzne forum graczy z danej wyspy (no a by się przydało forum z prawdziwego zdarzenia wewnątrz sojuszu...)
- wioska barbarzyńców służy tylko i wyłącznie do trenowania ataków - można ich wykonać 10. Za każdym atakiem wioski broni coraz więcej tych łotrzyków
Nie wiem, czy do końca udało mi się zgromadzić tutaj wszystkie ważniejsze rzeczy i w miarę logicznie je przedstawić, bo moze być jeszcze wiele niespodzianek
Niewątpliwie zrobi się "ciekawie" pod wieloma względami
|
MIC - 2009-09-06 14:04:53 |
http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post879847
|
kkarol - 2009-09-06 15:13:14 |
Moim zdaniem będzie dużo ciekawiej i czekają nas kompletne zmiany coś będzie się działo nowego !!
|
Ledzinks aka Elo Yo Go - 2009-09-07 02:51:54 |
to sie porobilo... no nic. czekamy. a wie ktos kiedy ma wejsc nowa wersja ? bo jakos nigdzie tego nie zauwazylem
|
izolda - 2009-09-07 06:53:05 |
dopiero zaczęły sie testy, więc podejrzewam, że przynajmniej ok. miesiąca, ale mogę sie mylić :)
|
polska1982 - 2009-09-07 08:17:13 |
Ale jazda bedzie.... swoja droga trzebabedize sie teraz sporo napocic zeby wogole jaks bitwe zorganizowac sensownie...
|
pawel3 - 2009-09-07 16:08:02 |
http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post881479
http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post881496
http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post881986
http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post882092
szybkość jednostek lądem: jednostki typu "człowiek"- 10min żyro-7.30min maszyny- 15min balon- 30min!
ratusz wew:

muzeum wew:
 widać tagi sojuszy
Nowy budynek:
 wewnątrz:

A oto wszystkie świątynie:
Kuźnia Hefajstosa: Poziom 1: +1 do obrony i +5% do ataku wszystkich jednostek Poziom 2: +1 do obrony i +10% do ataku wszystkich jednostek Poziom 3: +1 do obrony i +15% do ataku wszystkich jednostek Poziom 4: +1 do obrony i +20% do ataku wszystkich jednostek Poziom 5: +1 do obrony i +30% do ataku wszystkich jednostek Czas trwania: 2h, można aktywować co 20h
Święty Gaj Hadesa (zamiast świątyni Gai) Poziom 1: 5% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze Poziom 2: 10% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze Poziom 3: 20% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze Poziom 4: 30% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze Poziom 5: 40% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze Czas trwania: 2h, można aktywować co 20h
Ogrody Demeter (zamiast ogrodów Dionizosa) Poziom 1: Wzrost populacji zwiększony o 50% Poziom 2: Wzrost populacji zwiększony o 100% Poziom 3: Wzrost populacji zwiększony o 200% Poziom 4: Wzrost populacji zwiększony o 300% Poziom 5: Wzrost populacji zwiększony o 400% Czas trwania 2h, można aktywować co 2D20h
Świątynia Ateny: Poziom 1: Magazyn chroni 100% więcej surowców Poziom 2: Magazyn chroni 200% więcej surowców Poziom 3: Magazyn chroni 400% więcej surowców Poziom 4: Magazyn chroni 600% więcej surowców Poziom 5: Magazyn chroni 1000% więcej surowców Czas trwania 4h, można aktywować co 20h
Świątynia Hermesa: Poziom 1: Czas załadunku statku krótszy o 20% Poziom 2: Czas załadunku statku krótszy o 40% Poziom 3: Czas załadunku statku krótszy o 60% Poziom 4: Czas załadunku statku krótszy o 80% Poziom 5: Czas załadunku statku krótszy o 100% Czas trwania: 30 minut, można aktywować co 20h
Forteca Aresa: Poziom 1: +50 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy. Poziom 2: +100 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy. Poziom 3: +200 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy. Poziom 4: +300 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy. Poziom 5: +1000 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy. Czas trwania: 1h, można aktywować co 20h
Świątynia Posejdona: Poziom 1: Czas podróży statków skrócony o 5% Poziom 2: Czas podróży statków skrócony o 10% Poziom 3: Czas podróży statków skrócony o 20% Poziom 4: Czas podróży statków skrócony o 30% Poziom 5: Czas podróży statków skrócony o 40% Czas trwania: 2h, można aktywować co 20h
Kolos: Poziom 1: 10% wrogich jednostek oraz statków ucieka Poziom 2: 20% wrogich jednostek oraz statków ucieka Poziom 3: 30% wrogich jednostek oraz statków ucieka Poziom 4: 60% wrogich jednostek oraz statków ucieka Poziom 5: 100% wrogich jednostek oraz statków ucieka Czas trwania: brak, można aktywować co 20h (tutaj chyba chodzi o jednostki okupujące)
Świątynie działają na wszystkie miasta, nie tylko, na to w którym zostały aktywowane.
Statki:

Lądowe

Okupacja 1 runda walka z murem

2 runda, walka z wojskiem:

rw końcowe:

nie działa cofanie w pałacu: Error message(s)
* Your armed forces are still in the town. Move them to another town first.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- _________________________________________________________________________________________________________________
Przegrana bitwa!! powód strzelcom brakło amunicji. oto opis:

1 runda, walka z murem:

2 runda wchodzi wojsko:

3,4 runda nie działa 5 runda, kończy się amunicja maszynom:

6 nie działa 7 runda: wojsko obrońcy wybite, walka z murem. widać kończąca się amunicja strzelców

mija kilka rund, runda 14, walczymy dalej z murem a strzelcy już bez amunicji.

16 runda wchodzą łucznicy po co? kij wie

17 runda przegrana ehehehehee

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post886521
W nowej wersji żeby szybko zdobyć miasto z murem trzeba wysłać artylerie (tarany, katapulty i moździerze).
W bitwach morski podział statków jest taki: Pierwsza linia - ciężka piechota: okręt z taranem, miotacz ognia, i parowy z taranem Druga linia - jednostki długodystansowe: balista, katapulta moździerz Trzecia linia: podwodne (które mogą atakować i być atakowane jedynie przez okręty podwodne)
Kolejna bitwa kolejna bitwa:
1 runda:

2 runda:

czyli piechury wchodzą dopiero po rozwaleniu muru a mozdzierze maja amunicje na 3 rundy. zawsze mieści się 30 hopków w 1 kwadracie, 7 strzelców, 6 maszyn reszta w rezerwie!! łucznicy wchodzą dopiero jak strzelcom braknie amunicji. baon tez 3 rundy i wypad z bitwy
bez maszyn nie rozwalimy muru niczym, będziemy stać aż amunicja sie skończy i do domu. 1 runda:

2 runda, dosyłam maszyny i resztę badziewia:

zyro nie wchodzą w bitwę? pewnie tak jak łucznicy czkają na swoja kolej, giganty w 1 rzędzie.
Jasiu Circular Message - Alliance Wine 07.09.2009 12:34:35 W tej wersji system badań został nieco zmieniony. Najpierw w akademiach zbiera się punkty badań, a dopiero później kupuje się za nie badania u doradcy naukowego. Kupowanie badań za kryształ zostało tymczasowy wyłączone, ale zostanie przywrócone w przyszłości:)
|
izolda - 2009-09-07 17:58:26 |
zyro nie wchodzą w bitwę? pewnie tak jak łucznicy czkają na swoja kolej, giganty w 1 rzędzie.
żyrokoptery walczą tylko i wyłącznie z balonami, więc jak tych drugich nie ma, nie wchodzą do bitwy :/
|
LUM - 2009-09-07 18:16:28 |
troche buuu ze te cuda dzialaja tylko 2h, jak walka bedzie trwala dluzej to pozamiatane :D
|
MOHEROWY BERET - 2009-09-07 18:37:30 |
bedzie sie działo
|
wawrzus - 2009-09-07 22:27:58 |
widze ze bitwy sie robia bardziej strategiczne a nie jak teraz byle wiecej woja i huzia na rózia:P
|
ernest8509 - 2009-09-07 23:25:38 |
chyba trzeba zbierac siarke i wymieniac wojo.
|
pawel3 - 2009-09-09 15:37:06 |
Żeby odkrywać badania trzeba je kupować

Scientists: 8 Liczba naukowców w akademii Research Points: 11 ilość wolnych pkt per Hour: 8 8pkt/1h te pkt na 1 godz. są zależne od tego ilu naukowców wsadziliście do akademii
Odnośnie takiej zmiany
Nowość – Globalne ogłoszenia: Został zaimplementowany nowy system tak byśmy mogli wysyłać Wam ważne wiadomości w grze.

|