Moherowa Armia

Forum powstało na potrzeby sojuszu -MA-

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-09-06 10:51:18

pawel3

Moderator

Zarejestrowany: 2009-06-07
Posty: 34
Punktów :   

Wersja 0.3.2

Możecie komentować pod tym postem

W nowej wersji na 1 rzut oka naproawiono bugi z wojskiem i zmieniono o 360 stopni walki, wojsko itd. EKO jest bez zmian.

tak wygląda bitwa:
http://zapodaj.net/images/005db4b9c833.jpg
nie ma paseczka, ilości woja nic.
tak wygląda RW ogolne.

http://zapodaj.net/images/cb7989ad4fbf.jpg
tez nic nie widać.

a tak RW szczegółowe:
http://zapodaj.net/images/86d44164bfc5.jpg

widzimy 2 rzadki woja, murek, rezerwę i patrzymy o co tu chodzi?
Trzeba rozwalić mur żeby weszło wojo co będzie dalej? zobaczymy

2 runda:
http://zapodaj.net/images/4e26abd5b04d.jpg


dotyczace min jednostek.... ;/ potaniały

http://img32.imageshack.us/img32/2692/woja.jpg


Statki podrożały
http://img512.imageshack.us/i/statki.jpg/
- statki handlowe kosztują wszędzie tyle samo
- okręty....., mają sakramenckie koszty utrzymania !!! podwodny 70zł. parowy taran 90zł, moździerz.... 130zł
- limit wojsk w mieście ograniczany pojemnością garnizonu zależny od poziomu ratusza.


- spadek kosztów utrzymania wojska naziemnego
- poziomy koszar i stoczni wymagane do konstrukcji jednostek zostały obniżone

- statki handlowe kosztują wszędzie tyle samo
- okręty.....ratuuunku, mają sakramenckie koszty utrzymania !!! podwodny 70zł. parowy taran 90zł, moździerz.... 130zł
- limit wojsk w mieście ograniczany pojemnością garnizonu zależny od poziomu ratusza.

Z tego co zrozumiałem z postów i screen'ów oznacza to ilość możliwego do zgromadzenia wojska w samym mieście - czyli chronionego za murami. Więc jeżeli tą ilość się przekroczy, to wojsko rozlokuje się przed murami i wrazie czego walczy na przedpolu - tak to zrozumiałem, bo tak to wynika z postów - nic tu od siebie wymyślonego nie dodałem.
- wejście do miasta dopiero po pokonaniu muru, który odzyskuje swoje znaczenie - samymi hoplami go nie zdobędziecie

- koniec farmienia ikerów 2-3 jednostkami - zabije je mur (o ile będzie u ikerów nadal sprawował swoją funkcję, a pewnie będzie)
- u obrońcy w pierwszej linii obrony jest mur, który w miarę postepu ataku przeciwnika (jesli ten ma odpowiedznie jednostki) systematycznie traci wartość obronną. Dopiero po jego zniszczeniu do walki w pierwszej linii przystępuje formacja obronna czyli hoplici, potem cała reszta - czyli jednostki w czasie walki "przesuwają się" systematycznie coraz bliżej pierwszej linii uzupełniając te stracone.
- wojsko ma zróżnicowaną siłę i precyzję ataku - osobną do walki z bliska i osobną z daleka

- każda jednostka ma swoją "wagę" - coś na wzór ilości miejsca zajmowanego na transportowcach - która oznacza ile danego typu jednostek może zmieścić się na polu walki (w podziale na poszczególne miejsca i w kolejnych liniach ataku/obrony). Co się nie mieści wypada przed mur u obrońcy, a u atakującego stoi w rezerwie
- żyrokoptery walczą tylko z jednostkami powietrznymi (balony), jeżeli przeciwnik nie ma jednostek powietrznych to obecność żyro nie wpływa na walkę
- balony w pierwszej kolejności atakują artylerię wroga burzącą nasz mur, więc zyskują w obronie...ale mogą być zestrzelone przez żyro!!
- jednostki w czasie bitwy tracą swoją wytrzymałość, ale mogą ją odzyskać przez lekarzy i kucharzy, w zależności od przyznanych im możliwym i dla nich specyficznych punktom regeneracji. Teraz moje domniemywanie - być może jednostki po wyczerpaniu amunicji będą wracać na zaplecze frontu w celu jej doładowania i potem wrócą na pole walki (??)
- być może trzeba będzie przeprosić się z gigantami (o żyro już pisałem)
- na wyspach są cuda - żeby je "zmotywować" do działania trzeba mieć w mieście świątynię, a w niej kapłanów. Po osiągnięciu dostatecznego poziomu hmm...wiary będzie można dany cud "przymusić" do zadziałania. W zależności od poziomu światyni będzie można ulokować w niej odpowiednią ilość kapłanów do szybszego wzrostu wiary. Cuda będzie można rozbudowywać, żeby zwiększyć ich bonus (który ma niby trwać do 2 godzin, a potem nastepuje 20godz. przerwa). Cud rozbudowuje się na wyższy lvl wpłacając dobra luksusowe, których na danej wyspie NIE MA... Cud budują wszyscy gracze z wyspy...jeśli chcą...no heca, bo teraz nie można się doprosić na rozbudowę kopalń...

- teatr na wyspie służy jako wewnętrzne forum graczy z danej wyspy (no a by się przydało forum z prawdziwego zdarzenia wewnątrz sojuszu...)

- wioska barbarzyńców służy tylko i wyłącznie do trenowania ataków - można ich wykonać 10. Za każdym atakiem wioski broni coraz więcej tych łotrzyków



Nie wiem, czy do końca udało mi się zgromadzić tutaj wszystkie ważniejsze rzeczy i w miarę logicznie je przedstawić, bo moze być jeszcze wiele niespodzianek

Niewątpliwie zrobi się "ciekawie" pod wieloma względami

Offline

 

#2 2009-09-06 14:04:53

MIC

Procarz

13165098
Call me!
Zarejestrowany: 2009-07-21
Posty: 2
Punktów :   

Offline

 

#3 2009-09-06 15:13:14

kkarol

Procarz

Zarejestrowany: 2009-05-31
Posty: 8
Punktów :   

Re: Wersja 0.3.2

Moim zdaniem będzie dużo ciekawiej i czekają nas kompletne zmiany coś będzie się działo nowego !!

Offline

 

#4 2009-09-07 02:51:54

Ledzinks aka Elo Yo Go

Gigant na Parę

Zarejestrowany: 2009-03-06
Posty: 81
Punktów :   

Re: Wersja 0.3.2

to sie porobilo... no nic. czekamy. a wie ktos kiedy ma wejsc nowa wersja ? bo jakos nigdzie tego nie zauwazylem


Nie Mam Nic... Nie Mam.. Nawet Pomysłu. Jestem Sam, Ale Walcze Jak Trzystu!

Offline

 

#5 2009-09-07 06:53:05

izolda

Administrator

Zarejestrowany: 2009-03-04
Posty: 116
Punktów :   

Re: Wersja 0.3.2

dopiero zaczęły sie testy, więc podejrzewam, że przynajmniej ok. miesiąca, ale mogę sie mylić

Offline

 

#6 2009-09-07 08:17:13

polska1982

Łucznik

Zarejestrowany: 2009-06-07
Posty: 39
Punktów :   

Re: Wersja 0.3.2

Ale jazda bedzie.... swoja droga trzebabedize sie teraz sporo napocic zeby wogole jaks bitwe zorganizowac sensownie...


Niemożliwe - to raczej bariera psychiczna niż fizyczna.

Offline

 

#7 2009-09-07 16:08:02

pawel3

Moderator

Zarejestrowany: 2009-06-07
Posty: 34
Punktów :   

Re: Wersja 0.3.2

http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post881479

http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post881496

http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post881986

http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post882092

szybkość jednostek lądem:
jednostki typu "człowiek"- 10min
żyro-7.30min
maszyny- 15min
balon- 30min!


ratusz wew:
http://zapodaj.net/images/6e3451030e18.jpg

muzeum wew:
http://zapodaj.net/images/2e1e4f0cbab4.jpg
widać tagi sojuszy

Nowy budynek:
http://zapodaj.net/images/bf666ceb5de7.jpg
wewnątrz:
http://zapodaj.net/images/78823a4862b5.jpg



A oto wszystkie świątynie:


Kuźnia Hefajstosa:
Poziom 1: +1 do obrony i +5% do ataku wszystkich jednostek
Poziom 2: +1 do obrony i +10% do ataku wszystkich jednostek
Poziom 3: +1 do obrony i +15% do ataku wszystkich jednostek
Poziom 4: +1 do obrony i +20% do ataku wszystkich jednostek
Poziom 5: +1 do obrony i +30% do ataku wszystkich jednostek
Czas trwania: 2h, można aktywować co 20h


Święty Gaj Hadesa (zamiast świątyni Gai)
Poziom 1: 5% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze
Poziom 2: 10% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze
Poziom 3: 20% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze
Poziom 4: 30% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze
Poziom 5: 40% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze
Czas trwania: 2h, można aktywować co 20h


Ogrody Demeter (zamiast ogrodów Dionizosa)
Poziom 1: Wzrost populacji zwiększony o 50%
Poziom 2: Wzrost populacji zwiększony o 100%
Poziom 3: Wzrost populacji zwiększony o 200%
Poziom 4: Wzrost populacji zwiększony o 300%
Poziom 5: Wzrost populacji zwiększony o 400%
Czas trwania 2h, można aktywować co 2D20h


Świątynia Ateny:
Poziom 1: Magazyn chroni 100% więcej surowców
Poziom 2: Magazyn chroni 200% więcej surowców
Poziom 3: Magazyn chroni 400% więcej surowców
Poziom 4: Magazyn chroni 600% więcej surowców
Poziom 5: Magazyn chroni 1000% więcej surowców
Czas trwania 4h, można aktywować co 20h


Świątynia Hermesa:
Poziom 1: Czas załadunku statku krótszy o 20%
Poziom 2: Czas załadunku statku krótszy o 40%
Poziom 3: Czas załadunku statku krótszy o 60%
Poziom 4: Czas załadunku statku krótszy o 80%
Poziom 5: Czas załadunku statku krótszy o 100%
Czas trwania: 30 minut, można aktywować co 20h


Forteca Aresa:
Poziom 1: +50 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy.
Poziom 2: +100 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy.
Poziom 3: +200 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy.
Poziom 4: +300 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy.
Poziom 5: +1000 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy.
Czas trwania: 1h, można aktywować co 20h


Świątynia Posejdona:
Poziom 1: Czas podróży statków skrócony o 5%
Poziom 2: Czas podróży statków skrócony o 10%
Poziom 3: Czas podróży statków skrócony o 20%
Poziom 4: Czas podróży statków skrócony o 30%
Poziom 5: Czas podróży statków skrócony o 40%
Czas trwania: 2h, można aktywować co 20h


Kolos:
Poziom 1: 10% wrogich jednostek oraz statków ucieka
Poziom 2: 20% wrogich jednostek oraz statków ucieka
Poziom 3: 30% wrogich jednostek oraz statków ucieka
Poziom 4: 60% wrogich jednostek oraz statków ucieka
Poziom 5: 100% wrogich jednostek oraz statków ucieka
Czas trwania: brak, można aktywować co 20h
(tutaj chyba chodzi o jednostki okupujące)

Świątynie działają na wszystkie miasta, nie tylko, na to w którym zostały aktywowane.



Statki:
http://zapodaj.net/images/15ed4b4bb86f.jpg

Lądowe
http://zapodaj.net/images/fa646664a22b.jpg




Okupacja
1 runda walka z murem
http://zapodaj.net/images/bd43166050ea.jpg

2 runda, walka z wojskiem:
http://zapodaj.net/images/d74ab5d45504.jpg

rw końcowe:
http://zapodaj.net/images/2579508d2e4c.jpg

nie działa cofanie w pałacu:
Error message(s)

* Your armed forces are still in the town. Move them to another town first.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
_________________________________________________________________________________________________________________





Przegrana bitwa!! powód strzelcom brakło amunicji. oto opis:
http://zapodaj.net/images/4f56c4f4404d.jpg

1 runda, walka z murem:
http://zapodaj.net/images/92f132147a0d.jpg

2 runda wchodzi wojsko:
http://zapodaj.net/images/d6716b97be81.jpg

3,4 runda nie działa
5 runda, kończy się amunicja maszynom:
http://zapodaj.net/images/93a407a90b2b.jpg

6 nie działa
7 runda:
wojsko obrońcy wybite, walka z murem. widać kończąca się amunicja strzelców
http://zapodaj.net/images/46ae3b89ce50.jpg

mija kilka rund, runda 14, walczymy dalej z murem a strzelcy już bez amunicji.
http://zapodaj.net/images/130722bd0c0f.jpg

16 runda wchodzą łucznicy po co? kij wie
http://zapodaj.net/images/0ef95c522c47.jpg

17 runda przegrana  ehehehehee
http://zapodaj.net/images/2368cb518031.jpg


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////




http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post886521

W nowej wersji żeby szybko zdobyć miasto z murem trzeba wysłać artylerie (tarany, katapulty i moździerze).

W bitwach morski podział statków jest taki:
Pierwsza linia - ciężka piechota: okręt z taranem, miotacz ognia, i parowy z taranem
Druga linia - jednostki długodystansowe: balista, katapulta moździerz
Trzecia linia: podwodne (które mogą atakować i być atakowane jedynie przez okręty podwodne)

Kolejna bitwa
kolejna bitwa:

1 runda:
http://zapodaj.net/images/bbfb083639ff.jpg

2 runda:
http://zapodaj.net/images/51363819cf34.jpg

czyli piechury wchodzą dopiero po rozwaleniu muru a mozdzierze maja amunicje na 3 rundy. zawsze mieści się 30 hopków w 1 kwadracie, 7 strzelców, 6 maszyn reszta w rezerwie!! łucznicy wchodzą dopiero jak strzelcom braknie amunicji. baon tez 3 rundy i wypad z bitwy




bez maszyn nie rozwalimy muru niczym, będziemy stać aż amunicja sie skończy i do domu. 1 runda:
http://zapodaj.net/images/37674e65352f.jpg

2 runda, dosyłam maszyny i resztę badziewia:
http://zapodaj.net/images/812fb2725c86.jpg

zyro nie wchodzą w bitwę? pewnie tak jak łucznicy czkają na swoja kolej, giganty w 1 rzędzie.


Jasiu Circular Message - Alliance Wine 07.09.2009 12:34:35
W tej wersji system badań został nieco zmieniony. Najpierw w akademiach zbiera się punkty badań, a dopiero później kupuje się za nie badania u doradcy naukowego.
Kupowanie badań za kryształ zostało tymczasowy wyłączone, ale zostanie przywrócone w przyszłości:)

Offline

 

#8 2009-09-07 17:58:26

izolda

Administrator

Zarejestrowany: 2009-03-04
Posty: 116
Punktów :   

Re: Wersja 0.3.2

zyro nie wchodzą w bitwę? pewnie tak jak łucznicy czkają na swoja kolej, giganty w 1 rzędzie.


żyrokoptery walczą tylko i wyłącznie z balonami, więc jak tych drugich nie ma, nie wchodzą do bitwy

Offline

 

#9 2009-09-07 18:16:28

LUM

Procarz

Zarejestrowany: 2009-09-06
Posty: 1
Punktów :   

Re: Wersja 0.3.2

troche buuu ze te cuda dzialaja tylko 2h, jak walka bedzie trwala dluzej to pozamiatane

Offline

 

#10 2009-09-07 18:37:30

MOHEROWY BERET

Procarz

Zarejestrowany: 2009-07-06
Posty: 1
Punktów :   

Re: Wersja 0.3.2

bedzie sie działo

Offline

 

#11 2009-09-07 22:27:58

wawrzus

Radny Sojuszu

Zarejestrowany: 2009-03-05
Posty: 115
Punktów :   

Re: Wersja 0.3.2

widze ze bitwy sie robia bardziej strategiczne a nie jak teraz byle wiecej woja i huzia na rózia:P


Dulce et decorum est pro patria mori

Moher jest jak wino im starszy tym lepszy:)

Offline

 

#12 2009-09-07 23:25:38

ernest8509

Procarz

12849118
Zarejestrowany: 2009-05-31
Posty: 6
Punktów :   

Re: Wersja 0.3.2

chyba trzeba zbierac siarke i wymieniac wojo.

Offline

 

#13 2009-09-09 15:37:06

pawel3

Moderator

Zarejestrowany: 2009-06-07
Posty: 34
Punktów :   

Re: Wersja 0.3.2

Żeby odkrywać badania trzeba je kupować
http://img248.imageshack.us/img248/8900/badaniaj.jpg

Scientists: 8  Liczba naukowców w akademii
Research Points: 11 ilość wolnych pkt
per Hour: 8 8pkt/1h
te pkt na 1 godz. są zależne od tego ilu naukowców wsadziliście do akademii







Odnośnie takiej zmiany

Nowość – Globalne ogłoszenia: Został zaimplementowany nowy system tak byśmy mogli wysyłać Wam ważne wiadomości w grze.

http://img5.imageshack.us/img5/4739/wia.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.077 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forumzarzadzanie.pun.pl www.laptoptbakugan.pun.pl www.psieranczo.pun.pl www.pogaduchy.pun.pl www.sbs.pun.pl