Forum powstało na potrzeby sojuszu -MA-
Możecie komentować pod tym postem
W nowej wersji na 1 rzut oka naproawiono bugi z wojskiem i zmieniono o 360 stopni walki, wojsko itd. EKO jest bez zmian.
tak wygląda bitwa:
nie ma paseczka, ilości woja nic.
tak wygląda RW ogolne.
tez nic nie widać.
a tak RW szczegółowe:
widzimy 2 rzadki woja, murek, rezerwę i patrzymy o co tu chodzi?
Trzeba rozwalić mur żeby weszło wojo co będzie dalej? zobaczymy
2 runda:
dotyczace min jednostek.... ;/ potaniały
http://img32.imageshack.us/img32/2692/woja.jpg
Statki podrożały
http://img512.imageshack.us/i/statki.jpg/
- statki handlowe kosztują wszędzie tyle samo
- okręty....., mają sakramenckie koszty utrzymania !!! podwodny 70zł. parowy taran 90zł, moździerz.... 130zł
- limit wojsk w mieście ograniczany pojemnością garnizonu zależny od poziomu ratusza.
- spadek kosztów utrzymania wojska naziemnego
- poziomy koszar i stoczni wymagane do konstrukcji jednostek zostały obniżone
- statki handlowe kosztują wszędzie tyle samo
- okręty.....ratuuunku, mają sakramenckie koszty utrzymania !!! podwodny 70zł. parowy taran 90zł, moździerz.... 130zł
- limit wojsk w mieście ograniczany pojemnością garnizonu zależny od poziomu ratusza.
Z tego co zrozumiałem z postów i screen'ów oznacza to ilość możliwego do zgromadzenia wojska w samym mieście - czyli chronionego za murami. Więc jeżeli tą ilość się przekroczy, to wojsko rozlokuje się przed murami i wrazie czego walczy na przedpolu - tak to zrozumiałem, bo tak to wynika z postów - nic tu od siebie wymyślonego nie dodałem.
- wejście do miasta dopiero po pokonaniu muru, który odzyskuje swoje znaczenie - samymi hoplami go nie zdobędziecie
- koniec farmienia ikerów 2-3 jednostkami - zabije je mur (o ile będzie u ikerów nadal sprawował swoją funkcję, a pewnie będzie)
- u obrońcy w pierwszej linii obrony jest mur, który w miarę postepu ataku przeciwnika (jesli ten ma odpowiedznie jednostki) systematycznie traci wartość obronną. Dopiero po jego zniszczeniu do walki w pierwszej linii przystępuje formacja obronna czyli hoplici, potem cała reszta - czyli jednostki w czasie walki "przesuwają się" systematycznie coraz bliżej pierwszej linii uzupełniając te stracone.
- wojsko ma zróżnicowaną siłę i precyzję ataku - osobną do walki z bliska i osobną z daleka
- każda jednostka ma swoją "wagę" - coś na wzór ilości miejsca zajmowanego na transportowcach - która oznacza ile danego typu jednostek może zmieścić się na polu walki (w podziale na poszczególne miejsca i w kolejnych liniach ataku/obrony). Co się nie mieści wypada przed mur u obrońcy, a u atakującego stoi w rezerwie
- żyrokoptery walczą tylko z jednostkami powietrznymi (balony), jeżeli przeciwnik nie ma jednostek powietrznych to obecność żyro nie wpływa na walkę
- balony w pierwszej kolejności atakują artylerię wroga burzącą nasz mur, więc zyskują w obronie...ale mogą być zestrzelone przez żyro!!
- jednostki w czasie bitwy tracą swoją wytrzymałość, ale mogą ją odzyskać przez lekarzy i kucharzy, w zależności od przyznanych im możliwym i dla nich specyficznych punktom regeneracji. Teraz moje domniemywanie - być może jednostki po wyczerpaniu amunicji będą wracać na zaplecze frontu w celu jej doładowania i potem wrócą na pole walki (??)
- być może trzeba będzie przeprosić się z gigantami (o żyro już pisałem)
- na wyspach są cuda - żeby je "zmotywować" do działania trzeba mieć w mieście świątynię, a w niej kapłanów. Po osiągnięciu dostatecznego poziomu hmm...wiary będzie można dany cud "przymusić" do zadziałania. W zależności od poziomu światyni będzie można ulokować w niej odpowiednią ilość kapłanów do szybszego wzrostu wiary. Cuda będzie można rozbudowywać, żeby zwiększyć ich bonus (który ma niby trwać do 2 godzin, a potem nastepuje 20godz. przerwa). Cud rozbudowuje się na wyższy lvl wpłacając dobra luksusowe, których na danej wyspie NIE MA... Cud budują wszyscy gracze z wyspy...jeśli chcą...no heca, bo teraz nie można się doprosić na rozbudowę kopalń...
- teatr na wyspie służy jako wewnętrzne forum graczy z danej wyspy (no a by się przydało forum z prawdziwego zdarzenia wewnątrz sojuszu...)
- wioska barbarzyńców służy tylko i wyłącznie do trenowania ataków - można ich wykonać 10. Za każdym atakiem wioski broni coraz więcej tych łotrzyków
Nie wiem, czy do końca udało mi się zgromadzić tutaj wszystkie ważniejsze rzeczy i w miarę logicznie je przedstawić, bo moze być jeszcze wiele niespodzianek
Niewątpliwie zrobi się "ciekawie" pod wieloma względami
Offline
Offline
Gigant na Parę
to sie porobilo... no nic. czekamy. a wie ktos kiedy ma wejsc nowa wersja ? bo jakos nigdzie tego nie zauwazylem
Offline
Łucznik
Ale jazda bedzie.... swoja droga trzebabedize sie teraz sporo napocic zeby wogole jaks bitwe zorganizowac sensownie...
Offline
http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post881479
http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post881496
http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post881986
http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post882092
szybkość jednostek lądem:
jednostki typu "człowiek"- 10min
żyro-7.30min
maszyny- 15min
balon- 30min!
ratusz wew:
muzeum wew:
widać tagi sojuszy
Nowy budynek:
wewnątrz:
A oto wszystkie świątynie:
Kuźnia Hefajstosa:
Poziom 1: +1 do obrony i +5% do ataku wszystkich jednostek
Poziom 2: +1 do obrony i +10% do ataku wszystkich jednostek
Poziom 3: +1 do obrony i +15% do ataku wszystkich jednostek
Poziom 4: +1 do obrony i +20% do ataku wszystkich jednostek
Poziom 5: +1 do obrony i +30% do ataku wszystkich jednostek
Czas trwania: 2h, można aktywować co 20h
Święty Gaj Hadesa (zamiast świątyni Gai)
Poziom 1: 5% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze
Poziom 2: 10% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze
Poziom 3: 20% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze
Poziom 4: 30% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze
Poziom 5: 40% kosztów straconych jednostek w walce jest zwracane w marmurze
Czas trwania: 2h, można aktywować co 20h
Ogrody Demeter (zamiast ogrodów Dionizosa)
Poziom 1: Wzrost populacji zwiększony o 50%
Poziom 2: Wzrost populacji zwiększony o 100%
Poziom 3: Wzrost populacji zwiększony o 200%
Poziom 4: Wzrost populacji zwiększony o 300%
Poziom 5: Wzrost populacji zwiększony o 400%
Czas trwania 2h, można aktywować co 2D20h
Świątynia Ateny:
Poziom 1: Magazyn chroni 100% więcej surowców
Poziom 2: Magazyn chroni 200% więcej surowców
Poziom 3: Magazyn chroni 400% więcej surowców
Poziom 4: Magazyn chroni 600% więcej surowców
Poziom 5: Magazyn chroni 1000% więcej surowców
Czas trwania 4h, można aktywować co 20h
Świątynia Hermesa:
Poziom 1: Czas załadunku statku krótszy o 20%
Poziom 2: Czas załadunku statku krótszy o 40%
Poziom 3: Czas załadunku statku krótszy o 60%
Poziom 4: Czas załadunku statku krótszy o 80%
Poziom 5: Czas załadunku statku krótszy o 100%
Czas trwania: 30 minut, można aktywować co 20h
Forteca Aresa:
Poziom 1: +50 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy.
Poziom 2: +100 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy.
Poziom 3: +200 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy.
Poziom 4: +300 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy.
Poziom 5: +1000 do morali wojsk stacjonujących w twoich miastach, nawet jeśli są to wojska innych graczy.
Czas trwania: 1h, można aktywować co 20h
Świątynia Posejdona:
Poziom 1: Czas podróży statków skrócony o 5%
Poziom 2: Czas podróży statków skrócony o 10%
Poziom 3: Czas podróży statków skrócony o 20%
Poziom 4: Czas podróży statków skrócony o 30%
Poziom 5: Czas podróży statków skrócony o 40%
Czas trwania: 2h, można aktywować co 20h
Kolos:
Poziom 1: 10% wrogich jednostek oraz statków ucieka
Poziom 2: 20% wrogich jednostek oraz statków ucieka
Poziom 3: 30% wrogich jednostek oraz statków ucieka
Poziom 4: 60% wrogich jednostek oraz statków ucieka
Poziom 5: 100% wrogich jednostek oraz statków ucieka
Czas trwania: brak, można aktywować co 20h
(tutaj chyba chodzi o jednostki okupujące)
Świątynie działają na wszystkie miasta, nie tylko, na to w którym zostały aktywowane.
Statki:
Lądowe
Okupacja
1 runda walka z murem
2 runda, walka z wojskiem:
rw końcowe:
nie działa cofanie w pałacu:
Error message(s)
* Your armed forces are still in the town. Move them to another town first.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
_________________________________________________________________________________________________________________
Przegrana bitwa!! powód strzelcom brakło amunicji. oto opis:
1 runda, walka z murem:
2 runda wchodzi wojsko:
3,4 runda nie działa
5 runda, kończy się amunicja maszynom:
6 nie działa
7 runda:
wojsko obrońcy wybite, walka z murem. widać kończąca się amunicja strzelców
mija kilka rund, runda 14, walczymy dalej z murem a strzelcy już bez amunicji.
16 runda wchodzą łucznicy po co? kij wie
17 runda przegrana ehehehehee
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
http://board.ikariam.pl/index.php?page= … post886521
W nowej wersji żeby szybko zdobyć miasto z murem trzeba wysłać artylerie (tarany, katapulty i moździerze).
W bitwach morski podział statków jest taki:
Pierwsza linia - ciężka piechota: okręt z taranem, miotacz ognia, i parowy z taranem
Druga linia - jednostki długodystansowe: balista, katapulta moździerz
Trzecia linia: podwodne (które mogą atakować i być atakowane jedynie przez okręty podwodne)
Kolejna bitwa
kolejna bitwa:
1 runda:
2 runda:
czyli piechury wchodzą dopiero po rozwaleniu muru a mozdzierze maja amunicje na 3 rundy. zawsze mieści się 30 hopków w 1 kwadracie, 7 strzelców, 6 maszyn reszta w rezerwie!! łucznicy wchodzą dopiero jak strzelcom braknie amunicji. baon tez 3 rundy i wypad z bitwy
bez maszyn nie rozwalimy muru niczym, będziemy stać aż amunicja sie skończy i do domu. 1 runda:
2 runda, dosyłam maszyny i resztę badziewia:
zyro nie wchodzą w bitwę? pewnie tak jak łucznicy czkają na swoja kolej, giganty w 1 rzędzie.
Jasiu Circular Message - Alliance Wine 07.09.2009 12:34:35
W tej wersji system badań został nieco zmieniony. Najpierw w akademiach zbiera się punkty badań, a dopiero później kupuje się za nie badania u doradcy naukowego.
Kupowanie badań za kryształ zostało tymczasowy wyłączone, ale zostanie przywrócone w przyszłości:)
Offline
Procarz
bedzie sie działo
Offline
Procarz
chyba trzeba zbierac siarke i wymieniac wojo.
Offline
Żeby odkrywać badania trzeba je kupować
Scientists: 8 Liczba naukowców w akademii
Research Points: 11 ilość wolnych pkt
per Hour: 8 8pkt/1h
te pkt na 1 godz. są zależne od tego ilu naukowców wsadziliście do akademii
Odnośnie takiej zmiany
Nowość – Globalne ogłoszenia: Został zaimplementowany nowy system tak byśmy mogli wysyłać Wam ważne wiadomości w grze.
Offline